divendres, 9 de novembre de 2007

Bola de Drac Z

L’altre dia Manel ens posava al seu bloc un seguit d’imatges que ens feien recordar la nostra infantesa. Doncs aquests matins, a la cadena Cuatro, tornen a passar, per enèsima vegada, aquesta sèrie, que anys enrere, quan érem petits, va causar furor.

Recordo quan anava al cole, tots portàvem carpetes en fotocòpies de bola de Drac, i ens les intercanviàvem…

En aquests moments, Gocu i Vageta, lluiten contra el monstre Bu, el qual ha destruït la Terra i segurament es tracta de l’enemic que ha costat més de derrotar ja que sempre es regenera, potser vosaltres la vareu acabar de veure aquesta temporada, però jo estic esperant a veure com el derroten, ja que no vaig veure aquests capítols.

Doncs us deixo amb aquest mític record de la nostra infantesa, i recordeu també una altra sèrie de culte de quan érem petits: “EL Doctor Slump”.

6 comentaris:

Manel Zaera ha dit...

De Bola de drac em vaig acabar cansant, perquè no es veia el final. Em quedo amb la primera i segona temporades potser.

El Dr. Slump és boníssima. Ara fa poc vaig veure capítols més recents i ha perdut la gràcia dels primers també.

Jo veia aquestes sèries quan sortíem de l'institut.

Robert Verge Monclús ha dit...

Jo ho se, però no t'ho diré. M'es val que ho vegis tu mateixa.

Jo veia les series al sortir del col·legi.

I no us oblideu de Musculman!

:)

MeteoTortosa ha dit...

Jo també m'hi vaig enganxar a Bola de Drac, però com diu manel zaera, allò era un no acabar...pitjor que els gols de Oliver i Benji.
Qui no se'n recorda de Mazinger Z, Comando G, Orzowei, Sandokan...??

Abans no era com ara que et fiquen 26 hores cada dia de dibuixos, recordo dissabtes després de les notícies de TVE (no n'hi havia d'altra) i abans de la película del migdia, quan ficaven 1 capítol i prou i fins el dissabte següent...

Ara veig els dibuixos amb els meus crios, n'hi han que ni jo els entenc...ja no et dic els crios...

Manel Zaera ha dit...

Ei! Mazinger Z, Comando G, Orzowei, Sandokan (aquests dos darrers els recordo de forma borrosa). Quines sèries!

Robert Verge Monclús ha dit...

Jo no les recordo. Com a molt recordo una que es deia Conan, situada al Japó post nuclear.

I la grandissima Capità Harlock.

Toni ha dit...

Ja que us agrada tant suposo que aixo també us agradarà. La lletra és molt bona.

http://www.tu.tv/videos/el-porta-dragon-ball-rap-2