dimarts, 6 de novembre de 2007

Les Vinyes d'en Gabriel


Ja haureu vist que escric força sobre les coses que m’agraden, doncs com a molts de vosaltres m’agrada assaborir un bon vi.

Fa uns mesos vaig descobrir gràcies a un company un bon vi. No es pot dir, ni molt menys, que sigui un entès en vins, però sé quan un m’agrada, per això us recomano tastar els vins de Les Vinyes d’en Gabriel.

En una web del mon del vi, els van fer un petit reportatge i els seus vins surten molt ben parats.

Jo us recomano que visiteu la seva web i sobretot que tasteu els seus vins.


També us deixo la nota de cata del criança:

Color vermell, Rubí intens i viu. En nas, es desprenen notes minerals i especiades combinades al final amb fruites madures i confitures. A la boca té una entrada suau barrejada amb un bon cos i una bona estructura la qual podem apreciar uns tanins molt ben polits.

Es mostra carnós, molt llaminer, amb un final dolç on ens surten algunes notes de xocolata. Té un postgust molt llarg on es reflexa la maduresa òptima del raïm.

1 comentari:

EMILI NIETO ALCOVER ha dit...

On l'has comprat Robert? M'agraden molt els vins dela DO Montsant, amb molta força i molt més econòmics que els Priorat. Et recomano Finca L'argatà.