dilluns, 19 de novembre de 2007

Realment estem vivint en un estat democràtic?

Democràcia: doctrina política favorable a la intervenció del poble en el govern.

Si aquestes paraules que defineixen la paraula “democràcia” fessin justícia al seu significat, seria realment fantàstic.

Però jo hem pregunto, simplement, voler fer un referèndum, per preguntar als ciutadans el seu destí, o ja només pensar en el fet de poder algun dia preguntar a tots els habitants de l’estat espanyol si volen una república o prefereixen una monarquia, si totes aquestes accions, només per dir-les en veu alta es condemnen, i els governs estan espantats de que realment, el poble tinguem algun dia paraula i vot, això és democràcia?

Jo no vull uns polítics que vagin davant meu guiant-me, jo aposto per uns polítics que caminin al meu costat i que entre tots decidim el camí que fem.

“Caminante no hay camino, se hace camino al andar”
(Antonio Machado)