dimecres, 19 de desembre de 2007

Iker Jiménez

Segur que tots coneixeu els programes de misteri Quarto Milenio, de televisió, i Milenio 3, de Radio. En aquests programes sempre hi trobarem a la parella professional i sentimental formada per Carmen Porter i Iker Jiménez, a més de diversos col·laboradors.

Per a molta gent seran programes ridículs que només parlen de tonteries, però he de dir que a mi m’agraden. També he de dir que són uns programes amb molta audiència i que tenen molt seguidors, alguns dels quals han creat un fòrum i fins i tot han creat una revista (n1) i (n2).

Parlen de temes molt diferents, religió, arqueologia, l’espai, etc... però tots relacionats amb el misteri, i sempre ho fan en educació, sense crits ni baralles i intentant explicar els fets i que cadascú pensi el que vulgui.

He de dir que no tots els temes que parlen m’agraden o m’atreuen de la mateixa manera.

Moltes vegades veiem una pel·lícula, juguem a un joc o llegim un llibre sabent que tot el que hi passa no es cert, no podem doncs veure un programa ?

11 comentaris:

Manel Zaera ha dit...

Si és per passar l'estona d'acord. L'únic problema que hi veig és que ho vesteixin de ciència i de seriositat. És divertit quan després de plantejar un misteri va algú i els ho desmunta en un tres i no res.

Robert Verge Monclús ha dit...

Això és cert, massa vegades els hi han desmontat...

:)

Jordi Roig i Valldepérez ha dit...

Odio aquest programa i en especial el seu presentador. Tinc amics que el miren i encuriosit, el vaig mirar un parell de cops, només dir-vos que no vaig parar de riure pels suposats misteris i, sobretot, per l’actuació del seu presentador posant èmfasis a les xorrades que es contaven.

Estic d’acord amb el Manel, els suposats misteris que s’expliquen en aquests programes, són contes i entenc que puguin entretenir als espectadors, no ho fan també els programes del cor? doncs igual...

El programa és podria dir "Cuatro cuentos" perfectament!

Toni ha dit...

K K

Mireia Consarnau Pallarés ha dit...

No crec que aquest programa estigui fet per fer riure a la gent. D'acord que segons quins temes poden ser difícils de creure, però, especialment Cuarto Milenio, molts cops ha fet reportatges que estaven molt bé sobre aspectes arqueològics o històrics.

Els misteris que s'expliquen en aquest programa, no son res més que aquells temes, sobre els quals a molta gent, des de sempre, li ha agradat llegir i fins i tot estudiar, el Vaticà, les piràmides d'Egipte, la grafologia, els meteorits,...

Robert Verge Monclús ha dit...

S'ha de dir que és molt millor el programa de la Radio, on no posen imatges i video per omplir. Juguen molt més amb les músiques i la imaginació de cadascú i el resultat és molt millor.

Tot i això, no m'agraden tots els temes, n'hi ha que m'agraden més, i tal com ha dit Mireia, hi ha temes molt interessants, com ara Egipte.

A més, ningú esta obligat a mirar-lo.

losimo ha dit...

Pos al principi a mi m'agradava també. Primer mirava medium, que després van canviar per "entre fantasmas", molt millor per cert.

Ara ja no ho miro (aquesta ara segmentat en aquest últim any :P), però com a informàtic que ets pot ser et farà gràcia llegir aquesta crítica que va fer al seu dia un usuari a barrapunto.com.

Pa gustos los colors, no? :U)

Jordi Arrufat ha dit...

Pos a mi m'agrada el programa, si el mires amb escepticisme pot resultar molt més interessant i instructiu que Salsa Rosa i tants d'altres.

Robert Verge Monclús ha dit...

Quina canya m'heu donat amb tot això del Iker Jiménez. Per superar-ho vaig a escoltar un capitulet de Mileni 3 amb l'Ipod.

Slut. : )

Robert Verge Monclús ha dit...

Gràcies pel suport Jordi. I jo en cap moment he dit que em cregui el que hi diuen.

the crow ha dit...

Un munt de fantasmes tot plegat, que ja n'hi ha prou en vida. Si Egipte és interesant, però no la seva bessant metafísica, sinó la històrica i veridica. Personalment crec que haurieu d'iniciar un debat sobre les series de ficció. Ultimament estan de moda, á mi com que no m'agraden ni els concursos ni els xorraprogrames (els del cor tindrien que estar prohibits per llei), aposto per la ficció, almenys saps el que vas a veure. Bueno la meva serie preferida actualment és HOUSE, és molt bona.