dimecres, 19 de desembre de 2007

Lo meme Test: Mireia

Quina hora és: les 12:30, com no treballo pel matí i hem puc llevar a l’hora que vull :). Hauria d’estar estudiant enlloc de navegar tant.

Nom i cognoms: Mireia Roser Consarnau Pallarés

Aniversari: 11 de Setembre del 1980

Signe del zodíac: Verge per a tota la vida

Piercing: M’he quedat amb les ganes de fer-me’n un...sempre estic a temps

Estàs enamorat? Sens dubte

T’agrades interiorment? Hem podria millorar

Has estimat fins el punt de plorar per algú? No existeix l’amor sense un polsim de dolor

Has tingut un accident de cotxe? Je je, hem vaig empastrar amb el de davant, anava per la carretera despistada... ell no es va fer res perquè era un tot terreny, i al meu cotxe li van haver de canviar tota la part davantera

T’has trencat mai un os? Sí, quan anava al cole, per suposat que jugant, i té la seva gràcia quan recordes que tots els teus companys et volien firmar a l’escaiola

Pepsi o coca-cola? Ni una ni l’altra, no m’agraden aquest tipus de begudes. Hem quedo amb una bona copa de vi negre

Confies en el teus amics? Sinó no serien amics

Color preferit: Negre

Color preferit per la roba íntima: Això és molt íntim...negre

Número de sabata: 38

Número preferit: 5

Tipus de música preferida: Una mica de tot, la varietat i l’equilibri és lo bo

Bany o dutxa: M’encanta relaxar-me amb un bany amb molta espuma, alguna espelma... llàstima que no ho pugui fer molt sovint, ja que malauradament no estem per llençar l’aigua.

Coses que odies: La falta de determinació, d’implicació, i la passivitat.

Com et veus en el futur: La veritat és que no ho sé, intento viure el dia a dia. Sí que penso en projectes a mitjà termini, però vull disfrutar del moment present.

De qui has rebut aquest meme: D’un company d’estudis (Albert Simó), quan fèiem el CFGS d’Informàtica, allí érem un grup reduït i ara et fa gràcia retrobar-te amb aquestes persones, per veure quin camí han seguit.

Quin amic teu és el que viu més lluny: Per sort, els tinc tots força prop.

Qui creus que serà el més ràpid de respondre: Crec que Robert.

Qui creus que serà el més lent: Per descarte, Manel.

Quines coses canviaries en la teva vida: Sobretot una.

Ets feliç: A vegades.

Proverbi preferit: Carpe Diem.

Llibre preferit: Buf, darrerament tots els llibres que he llegit han sigut molt tècnics, ara estic llegint un sobre com elaborar una Programació Didàctica i defensar-la davant el tribunal. Ja contestaré aquesta pregunta quan hagi aprovat les opos, i tingui més temps per llegir un llibre pel simple fet de llegir-lo.

Que et fa més por? No aprofitar la vida.

La primera cosa que penses al matí, quan et lleves: A veure a quina hora puc tornar-me’n a dormir.

Pel·lícula preferida: Aquesta pregunta és difícil, n’hi ha moltes de molt bones. Entre elles, aquelles que he vist més cops estan “Gladiator”, “Matrix”, “Lo que el viento se llevó” (no rigueu), “El club de los poetas muertos” (en aquell temps hem va marcar i hem va fer veure la vida d’una altra forma). I per suposat “Pàgines d’una vida”, aquesta ocupa en el meu rànquing el número 1.

Si poguessis ser una altra persona, qui series? Jo mateixa millorada.

Quines coses tens penjades a la teva habitació? Res d’especial, al compartir habitació en Robert, els pòsters de tios bons, s’han quedat a casa. ;)

Lloc on t’agradaria anar? A la fi del món.

Penses que algú contestarà? Espero que sí, sempre agrada veure que algú se l’ha llegit i et vol deixar un comentari.

De quina persona voldries llegir les respostes? De tota aquella que conegui.

Perfum preferit: M’agrada anar variant, actualment estic fent servir “Armani Code”.

Esport preferit: No he sigut mai una gran esportista, intento fer una mica d’esport perquè és bo. Si és per veure’l, hem quedo amb un Barça-Madrid de futbol.

Tímid/da o extravertit/da: Tímida.

Sobrenoms: Doncs que jo sàpiga cap.

Mar o muntanya? Muntanya en determinades ocasions, però generalment amb quedo amb la immensitat del Mar.

Et fa por la mort? Sí, perquè possiblement tot s’acaba allí, i l’esperança de tornar a veure a les persones estimades, desapareix.

A quina hora vas a dormir, generalment? A partir de les 00:00, depèn del dia, si tinc que preparar-me classes, si estudio una estona amb la tranquil·litat de la nit... sóc un animal nocturn.

Que vols dir a la gent que el llegeixi? Que s’animi a fer aquest qüestionari, a banda de ser divertit, et fa reflexionar una estona i dona la oportunitat als altres de conèixer-te una mica millor.

Nomino: a Robert que no es pensi que sóc la única que ha “pillat” amb el test. I a Manel Zaera, li torno la nominació que ens va fer a “La Plana Ràdio”.

11 comentaris:

the crow ha dit...

Molt bé, que canviaries de la teva vida?

Mireia Consarnau Pallarés ha dit...

Faig servir el comodí de reservar-m'ho. No es que sigui cap secret, però és algo personal.

BeTo ha dit...

Hola Mireia, jo diria que canviaries la classe que en vas fer primer de BUP per 2a vegada ;) perquè vam fer massa campanes a l'Orfelina Martí sobretot.

Mireia Consarnau Pallarés ha dit...

Ostras tu, quina memòria tens! La verittat es que si que en faig fer unes quantes de campanes...

Però no, no seria això el que canviaria d ela meva vida. :)

the crow ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
the crow ha dit...

Ostia Beto, que fots per aqui? Com és que no tens un blog roquetenc? O si? Bueno a vore si dones senyals de vida.
Visca la orfelina i la seva alter ego MOSCHILLO

losimo ha dit...

Merci Mireia per respondre el meme.
Estem en contacte.

Per cert, Que vos pareix fer un soparet de DAI???

Li vaig comentar a Beto i ja li va bé, vatros què? :U)

És per anar preparant...

the crow ha dit...

OK Mireia, fas be. No s'ha de donar totes les informacions. Al meu parer no s'han de donar ni la mitad. Els secrets són el que donen vidilla a l'assumpte. Però la curiositat és innata. Q vaigi bé

Mireia Consarnau Pallarés ha dit...

Estaria guai fer aquest soparet del DAI.

Per cert, the crow, no sé per què, però hem fa l'efecte que ens coneixem?

BeTo ha dit...

Mireia jo tampoc caic en qui és lo corb aquest anomenat The Crow, però si ha dit lo seu alter ego "La Mochillo" dels "Fruitis" segur que el coneixem.

Com dia una profe de mates del BAU, "nen baixa del cirerer" dis-mos qui ets que mos tens molt intrigats :D

the crow ha dit...

Ho sento nois de moment preferixo mantindre'm en l'anonimat, pero tranquils que no soc perillos, només que, com he dit, m'agrada el misteri. Potser l'any que ve vos ho conto. De moment una pista: el meu numero favorit tambe és el 5.
Vinga bones festes a tothom