dimecres, 13 de febrer de 2008

Tots els que tenen els ulls blaus són parents.

Després de 10 anys d’estudi, científics de la universitat de Copenhaguen han arribat a la conclusió que totes les persones amb ulls blaus descendeixen d’un mateix individu.

Estan convençuts que fa entre 10.000 i 6.000 anys, un individu de la zona del mar mort va sofrir una mutació en un gen relacionat amb el OCA2, el gen que controla la melanina.

Cal dir que aquesta mutació no és ni negativa ni positiva, que actualment hi ha 150 milions de persones al món amb els ulls blaus i que gràcies al mestissatge, persones de tot el mon i totes les ètnies poden tenir els ulls blaus.

Jo personalment em quedo amb els fantàstics ulls marrons de la meva dona.

Notícia.

2 comentaris:

Gustau Moreno ha dit...

Jo també. Amb els de la meua dona, vull dir! ;-)

the crow ha dit...

Així aquells que tenen els ulls verds, es que són parents també?Llastima que tinc els ulls marrons també, sinó tindria una escusa per iniciar una conversa amb una noia: "ondia, si tens els ulls blaus com jo, saps que som família". Quin puntas