dimecres, 5 de març de 2008

Vull ser una dona 10!

M’encanta veure aquestes noticies! Et donen uns ànims de postejar.

Per si quedava a algú alguna mena de dubte de quin tipus son els del PP i els de l’Opus Dei, aquí tenim la prova de lo cabrons i retrògrades que arriben a ser.

A partir d’ara, deixaré d’estudiar oposicions i el segon cicle de l’enginyeria, abandonaré la meva feina com a professora, i aparcaré els meus ideals que m’impulsen a creure que les dones i els homes som iguals, i a pensar que algun dia el món podrà ser un lloc més just.

Dedicaré la meva vida única i exclusivament a ser una bona ama de casa, i fer feliç al meu home, preparant-li una bona truita de patates, a treure la pols, i clar, a cuidar-me i estar ben guapa per a quan ell arribi a casa. I mentrestant planxo la roba, em posaré una granera al meu pompis i li preguntaré si vol que li faci una ma...

Està clar que no és gràcies a tota aquesta troupe (per no dir algo pitjor, de fills... cap amunt) que s’ha pogut evolucionar.

Aquí teniu el vincle a la notícia, i la pàgina web en qüestió.

3 comentaris:

MeteoTortosa ha dit...

Xeica, estos peperos cada dia me sorprenen més en les seves "cabories". Mira que arribaran a ser retrògrads!!! Això és el "Cuéntame" al s.XXI. Encantat que no mos fasen adependre el "Cara al Sol" i mol venguen en mp3...

Gustau Moreno ha dit...

Aquest tipus d'ideologia no es difon només en cursets especials, sinó també en altres de més propers. Per exemple, als cursets prematrimonials del nostre bisbat. Quan he vist el "pla d'estudis" del curs en qüestió, no he pogut evitar recordar què deien les fulles del curset de preparació per al casament. Ah, també ens deien que la dona havia ser atractiva per al seu marit, però no per als altres homes. És a dir, puta però només a casa.

Robert Verge Monclús ha dit...

Gustau, tens raó amb els cursets del nostre bisbat. No reproduiré alguns dels consells que ens varen donar per no ferir la sensibilitat dels nostres lectors.

;)