dimarts, 10 de juny de 2008

I de postre... una crema catalana i un cafè amb sacarina, si us plau.

Doncs mira, avui és un dia d’aquells, on les dones no mostrem la nostra millor part. Després de dinar un entrepà de cansalada amb formatge, acompanyat d’unes pringles, ja que avui no hem tingut temps per fer el dinar, m’apetia un geladet, i m’he menjat un d’aquests de nata coberts de xocolata.

A meitat de la tarda, Robert com a bon marit, ha anat al super i de passo ha passat per “La caseta dolça” i m’ha comprat unes xuxes, a veure si endevineu què és el primer que he fet quan les he vist? Menjar-me-les.

Doncs ara, a patir la meva penitència, vaig a fer una mica de gimnàs, per la mala consciència. Dones, som així. :)

1 comentari:

Òscar Cavero 100% ha dit...

si xaleu ai kines minajades us foteu jejeje